چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
کد خبر: 1176870
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
فرماندار

حوزه/ فرماندار کوهدشت گفت: امام‌ جمعه کوهدشت خالصانه و جهادی به مردم خدمت می کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،محمد مرادی،فرماندار کوهدشت امروز در آئین تجلیل و تکریم حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه سابق کوهدشت با اشاره به اینکه حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌ جمعه سابق شهرستان خالصانه و جهادی به مردم خدمت می کرد افزود: وی در مدت ۱۵ سال خدمت برای پیگیری و حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی با اشاره به اینکه بنده در ایام ابتدایی حضورم در شهرستان پیگیری های امام جمعه را در زمینه تقویت و تولید مولدهای فرهنگی شهرستان در شورای فرهنگ عمومی مشاهده کردم اظهار داشت: در این مدت حجت الاسلام طهماسبی به همراه مدیران شهرستان برای حل مشکلات کوهدشت پیگیری های متعددی داشتند.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه با تلاش های حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه سابق و سایر مدیران شهرستان توانستیم انتخاباتی سالم و به دور از فعالیت های ناسالم سیاسی برگزار کنیم، خاطر نشان کرد: در مدت خدمت امام جمعه سابق مولدهای اصلی فرهنگ تقویت و فعالیت های ناسالم سیاسی که بر فرهنگ شهرستان حاکم شده بود حذف شد.

مرادی در پایان با بیان اینکه حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی شخصیتی فاضل ،عالم، دلسوز و منسجم کننده امورات شهرستان بود گفت: امام جمعه سابق شهرستان هدایت کننده و حامی دولت بود و همیشه خالصانه در میدان خدمت به مردم فعالیت داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha